Rutine, rutine, rutine

Vibeke Vesterhagen

Av: Vibeke Vesterhagen, pilates-instruktør ved OTBS

Har du noen gang forsøkt å pakke treningsbagen rett før du skal på jobb, klokka halv sju om morgenen? Det fungerer sjelden – i alle fall for meg som er B-menneske, og som helst ikke bør snakkes til før klokka nærmer seg ti. Klokka halv sju om morgenen er det rutine – og bare rutine – som gjelder.

Her er tre leveregler for regelmessig trening du kanskje har hørt før, men de funker, så om du ikke har testet dette enda, gjør det!

  1. Ha faste treningsdager. Har du bestemt deg for å trene mandag, onsdag og søndag, så trener du mandag, onsdag og søndag. Ikke vurdér, bare gjør. Nike har rett: Just do it!
  2. Pakk treningsbagen kvelden før!
  3. Gjenta fra punkt 1 : )

>>Melde deg på kurs/trening? Se tilbudet ved OTBS her.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s